Ondersteuning bij Elysee Dental

All-in-one order/communicatieplatform

Iris

Dit GDPR compliant platform zorgt onmiddellijk voor een digitale upgrade van uw praktijk waarbij uw patiënten wensen, patiënten, foto’s en digitale IOS-bestanden allemaal aan ons worden doorgegeven via een intuïtief online platform.

Hulp op afstand

Teamviewer

Nadat de digitale orderbon bij u geïnstalleerd is, is het mogelijk om bij vragen of onduidelijkheden hulp van één van onze medewerkers te krijgen. Om u deze service te kunnen bieden is het nodig dat u hiervoor een afspraak maakt via onderstaande link. Voorafgaand aan deze afspraak dient u Teamviewer te downloaden zodat onze medewerker live met u mee kan kijken.

Servicelijn

We helpen je graag

Geen enkele patiënt vindt het fijn om te wachten op een rebasing of een reparatie van elementen. Wij hebben servicelocaties door heel Nederland zodat wij u en uw patiënt een snelle service kunnen bieden.

Reparaties, rebasingen en uitbreidingen tot en met vier elementen die ’s morgens vóór 10.00 uur bij ons worden aangemeld, worden diezelfde dag uiterlijk om 16.00 uur weer bij u op de praktijk afgeleverd.

Kleur bepalen

We denken met u mee

Het bepalen van de juiste tandkleur voor kroon- en brugwerk luistert nauw. Wanneer u niet beschikt over een digitaal apparaat voor kleurmeting, adviseren wij u om contact op te nemen met één van onze tandtechnici of Accountmanagers. Vanuit hun expertise denken zij graag met u mee, met inzet van de digitale middelen die in onze laboratoria voorhanden zijn.

Instructievideo’s

Wij, als tandtechnisch partner, vinden het belangrijk om kennis te delen en het werk voor u als tandarts efficiënter en makkelijker te maken.

Extra onderstuning

Hoe ondersteunen wij u verder?

Bij Elysee Dental vinden we het belangrijk om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Niet alleen goede kwaliteit tandtechniek, ook kunt u als klant van Elysee Dental een totaalpakket aan service verwachten. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

Praktijkondersteuning

Het kan voorkomen dat u als tandarts in een situatie komt waarbij u graag het advies wilt van een tandtechnieker. Telefonisch overleg met één van onze technici is altijd mogelijk. Zij helpen u graag om in elke situatie de beste oplossing te bieden. Heeft u echter een behandeling waarbij het van belang is dat de technieker bij u in de praktijk aanwezig is, dan is het mogelijk om een afspraak te maken met onze tandtechnisch adviseurs, via het e-mailadres customer-care@elysee-dental.be.

Maak een afspraak

Eigen team met vaste contactpersonen

Een goede communicatie tussen het tandtechnisch laboratorium en de tandarts is van essentieel belang om met elkaar tot een goed eindresultaat te komen. Bovendien heeft iedere tandarts een eigen manier van werken. Om snelle, maar zeker ook goede communicatie met elkaar te hebben, heeft elke klant bij ons een vast team waarmee hij/zij kan overleggen. Het team bestaat uit uw Accountmanager, een tandtechnieker en medewerkers van de afdeling orderproces.

Verschillende logistieke mogelijkheden

Voor het ophalen en bezorgen van pakketten maken we bij voorkeur gebruik van onze vaste nachtkoerier. Dit is voor u als klant de snelste en eenvoudigste manier.

We begrijpen echter dat het niet bij alle praktijken mogelijk is een kast te plaatsen of de koerier toegang te geven tot de praktijkruimte. In deze gevallen is het ook mogelijk om de logistiek van uw werkstukken op een andere manier te laten verzorgen. Neem voor een gepaste manier contact op met onze logistieke afdeling via het e-mailadres logistiek@elysee-dental.be.